Brostugan
- Detta ämne har 6 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 2006-05-27 17:18 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Nu är Brostugan i Stockholm igång igen! 
Vi ses varje tisdag efter kl. 18, fikar och pratar mycket… Saab.
Under april har de öppet till 20.00 och fr.o.m maj till 22.00.
För karta se Saabklubbens träffsida.
Har Du inte fått igång gammel-Saaben än?
Det gör inget kom ändå!
Väl mött Gerda
Ja, i dag var det en 100%-ig ökning av SAAB-entusiaster jämfört med förra veckan.
Och visst fanns det gammelSAABar där, både V4 och 2-takt!
Kör förbi Kärsön vareviga vardag efter jobbet på Ekerö, men skäms lite eftersom det enda jag har just nu är en 9000 CDE med en rostig framskärm… önskar att jag hade tid&pengar att skaffa en tvåtaktare igen!
Man behöver inte ha en tvåtaktare för att komma ner och ta en fika och skvallra lite! Du är välkommen ändå!
Hej Anders, tack för svar… jag skall se om jag klarar en högersväng efter slottet på tisdag!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem