Brostugan

Forum / Övrigt / Allmänt / Brostugan

  • Författare
    Inlägg
    • april 6, 2006 kl. 18:29 #14044

      Nu är Brostugan i Stockholm igång igen!

      Vi ses varje tisdag efter kl. 18, fikar och pratar mycket… Saab.
      Under april har de öppet till 20.00 och fr.o.m maj till 22.00.
      För karta se Saabklubbens träffsida.

      Har Du inte fått igång gammel-Saaben än?
      Det gör inget kom ändå!

      Väl mött Gerda

        april 18, 2006 kl. 20:27 #93842

        Ja, i dag var det en 100%-ig ökning av SAAB-entusiaster jämfört med förra veckan.
        Och visst fanns det gammelSAABar där, både V4 och 2-takt!

          april 18, 2006 kl. 21:08 #93843

          Kul att ni kommit igång!
          Perfekt med träffar i april, min ena V4 är besiktigad april ut!
          95a caben är nybesiktigad förra vecka med blankt protokoll.
          Försöker komma nästa vecka!
          //Tompa

            maj 26, 2006 kl. 20:29 #93844

            Kör förbi Kärsön vareviga vardag efter jobbet på Ekerö, men skäms lite eftersom det enda jag har just nu är en 9000 CDE med en rostig framskärm… önskar att jag hade tid&pengar att skaffa en tvåtaktare igen!

              maj 26, 2006 kl. 21:53 #93845

              Man behöver inte ha en tvåtaktare för att komma ner och ta en fika och skvallra lite! Du är välkommen ändå!

                maj 27, 2006 kl. 13:23 #93846

                Jodå, jag har sett folk som kommit dit med 9-3:or utan att (synbarligen) skämmas. Själv har jag dykt upp med 900:an utan att skämmas (så värst mycket).

                  maj 27, 2006 kl. 17:18 #93847

                  Hej Anders, tack för svar… jag skall se om jag klarar en högersväng efter slottet på tisdag!

                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.