SAABO

  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      april 25, 2006 kl. 17:05 #14126

      Etter en to hundre mils tur har jeg omsider fått min nyinnkjøpte SAABO i hus. Den trenger MYCKET jobb, mye av interiøret mangler. Sengene er helt borte, mens spisen og gass kaminen er der.

      Jeg trenger bilder av interiøret/inredningen på SAABO, jeg vet at det var en del forskjeller på de, men ALLE bilder mottas med stor takk!!

      saab@kaurel.com

      MVH
      Stian

        april 25, 2006 kl. 17:17 #94379

        Gratulerer, Stian….ønsker meg en slik en selv…..en gang kanskje….

          april 25, 2006 kl. 18:39 #94380

          Finns ett reportage om Saabo (4 sidor?) i denna tidning: länk

          har lånat ut tidningen till en kompis just nu men kan skanna sidorna och skicka senare om du vill…kan annars rekommendera tidningen…mycket läsning!

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.