SAABO
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2006-04-25 18:39 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / Saabo/Toppola/Husbil 92H / SAABO
Etter en to hundre mils tur har jeg omsider fått min nyinnkjøpte SAABO i hus. Den trenger MYCKET jobb, mye av interiøret mangler. Sengene er helt borte, mens spisen og gass kaminen er der.
Jeg trenger bilder av interiøret/inredningen på SAABO, jeg vet at det var en del forskjeller på de, men ALLE bilder mottas med stor takk!!
MVH
Stian
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem