Motorrenovering 900 Aero -84
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2009-04-23 08:29 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Motorrenovering 900 Aero -84
Ska renovera motorn i framtiden.
Vilka delar ska jag skaffa??
Nytt motorblock är köpt.
Någon som har tips på vilka delar jag ska köpa nya eller ta från den gamla motorn??
Tänker på kolvar, vevaxel och så.
Hur mäter man uppblocket så jag får rätt kolvar?
Mvh
Johannes
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem