Motorrenovering 900 Aero -84

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Motorrenovering 900 Aero -84

  • Författare
    Inlägg
    • april 23, 2009 kl. 08:29 #19975

      Ska renovera motorn i framtiden.

      Vilka delar ska jag skaffa??

      Nytt motorblock är köpt.

      Någon som har tips på vilka delar jag ska köpa nya eller ta från den gamla motorn??

      Tänker på kolvar, vevaxel och så.

      Hur mäter man uppblocket så jag får rätt kolvar?

      Mvh

      Johannes

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.