Bilmässan i Frankfurt (IAA)…
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2009-09-12 04:28 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Bilmässan i Frankfurt (IAA)…
Hejsan!
Mina tyska reskamrater till Frankfurtmässan verkar ha ändrat sig och föredrar segelbåt runt Korsika. Är det någon mer som ska till Frankfurtmässan och är sugen på att dela åsikter om sakerna som finns att se? 🙂
Jag bor för närvarande i Holland, så jag tänkte köra dit och hem (ca 3,5 h enkel väg) samma dag. Ryanair flyger billigt inte så långt härifrån (Düsseldorf/Weeze) och jag kan erbjuda övernattning och bilresa till mässan. Självklart är det ju trevligt att mötas upp på plats i Frankfurt också.
Jag hade tänkt mig den 19:e för att få en tidig titt på saker och ting, även om det förmodligen är mycket folk då.
Någon som är sugen på att haka på? =)
Länk: http://iaa.de
Åker ner den 16:e besöker mässan torsd-fred, detta är sk tradedays, högt inträde men minimalt med folk.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem