Något annorlunda V4-bygge
- Detta ämne har 7 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2010-01-03 20:24 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Detta är precis så galet bygge att det faller mig ypperligt i smaken. När förnuft och begränsningar fullkomligt glömts bort 😉
Texten i tråden kanske inte den mest givande, men se på bilderna och småle. En V4 en Nissan och en BMW som ska förens i en underbar konstellation
http://www.s12ofsweden.com/topic.asp?TOPIC_ID=611&whichpage=1
Imponerande att bara komma på tanken att stå ute i trädgården med ett sådan omfattande bygge det är bara att buga och lyfta på hatten
Janne2takt
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem