Något annorlunda V4-bygge

Forum / Övrigt / Allmänt / Något annorlunda V4-bygge

  • Författare
    Inlägg
    • januari 3, 2010 kl. 11:17 #21394

      Detta är precis så galet bygge att det faller mig ypperligt i smaken. När förnuft och begränsningar fullkomligt glömts bort 😉

      Texten i tråden kanske inte den mest givande, men se på bilderna och småle. En V4 en Nissan och en BMW som ska förens i en underbar konstellation

      http://www.s12ofsweden.com/topic.asp?TOPIC_ID=611&whichpage=1

        januari 3, 2010 kl. 11:29 #150648

        2x 92B -53 (Svart)
        95 -61 (Pärlgrå)
        99 -69 Custom (Vit)
        900 TurboS Cabriolet -91 (Platinagråmetallic)
        9000 CDE -94 (Platinagråmetallic)
        9-5 Anniversary Edition, -07 (Ice Blue Metallic)
        9-3 Griffin -12 (Carbon Grey Metallic)

          januari 3, 2010 kl. 11:35 #150649

          Ojojoj, häftigt!

            januari 3, 2010 kl. 11:57 #150653

            Mamma mia vilket bygge, jag måste ut i garaget och börja svetsa igen!!!!

              januari 3, 2010 kl. 12:01 #150654

              Jaa.. Verkligen :doh: tuff gjort att fixa så mycket :welder: mycket på 96:an. . .
              ..men häftigt bil blir det nog :hammer: . . . Få se Om den blir färdigt :racesmile: till sommaren..

                januari 3, 2010 kl. 12:49 #150661

                Imponerande att bara komma på tanken att stå ute i trädgården med ett sådan omfattande bygge det är bara att buga och lyfta på hatten

                Janne2takt

                  januari 3, 2010 kl. 13:21 #150665

                  Imponerande…!

                    januari 3, 2010 kl. 20:24 #150699

                    Vilket fränt bygge !!

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.