Knutstorp i morgon ??

  • Författare
    Inlägg
    • april 10, 2010 kl. 17:39 #21977

      Hej är det någon här i SAAB klubben som skall upp till Knutstorp och se på Turbo SAABar . Det är STCS som har sin första banträff för i år . Det är i morgon . Kolla gärna på deras forum .

        april 10, 2010 kl. 18:40 #156215

        En trevlig träff detta brukar det vara – men obs att utan Medlemskort för STCS så kommer man inte in med bil på området. Dock kan man knalla in och kika, inga problem. Mkt og900, 9-3, 9000 och 9-5 som plågas hårt på banan…. 🙂

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.