oljepumpsaxel

  • Författare
    Inlägg
    • juni 1, 2010 kl. 20:43 #22285

      Tjenixen,
      då min oljepumpsaxel ser sliten ut skulle jag bli jätteglad om någon av er visste vart man kan köpa en ny?
      Själva pumpen ÄR ok. Det är till en v4 -72.

      MVH Jonas

        juni 4, 2010 kl. 07:13 #158898

        Är det ingen av er där ute som oroat sig för om axeln skulle bli rundsliten? eller finns inte axeln att få tag på helt enkelt?

        MVH Jonas

          juni 4, 2010 kl. 07:53 #158900

          Köpte ny oljepump, som extra säkerhet köptes även pumpaxeln.
          Kanske mest för att dom hade sådana.
          http://www.motomobil.de

          /Mats

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.