oljepumpsaxel
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2010-06-04 07:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / oljepumpsaxel
Köpte ny oljepump, som extra säkerhet köptes även pumpaxeln.
Kanske mest för att dom hade sådana.
http://www.motomobil.de
/Mats
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem