gammal drag racing saab försvunnen

Forum / Övrigt / Allmänt / gammal drag racing saab försvunnen

  • Författare
    Inlägg
    • juli 4, 2010 kl. 20:34 #22459

      Hej.

      På 70-talet så byggde saab en drag racing bil som skulle gå på bakhjulen baklänges men projektet avstannades innan det var klart och sedan försvann. I flera år till o från har jag letat efter detta bygga för att kunna köpa det och färdigställa det så om någon har någon som helst information så ber jag er att kontakta mej
      http://race68.com/saab.htm

      MVH//Christopher

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.