gammal drag racing saab försvunnen
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2010-07-04 20:34 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej.
På 70-talet så byggde saab en drag racing bil som skulle gå på bakhjulen baklänges men projektet avstannades innan det var klart och sedan försvann. I flera år till o från har jag letat efter detta bygga för att kunna köpa det och färdigställa det så om någon har någon som helst information så ber jag er att kontakta mej
http://race68.com/saab.htm
MVH//Christopher
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem