granturismo 5

Forum / Övrigt / Off Topic / granturismo 5

  • Författare
    Inlägg
    • september 13, 2010 kl. 17:20 #22803

      Hej, vet inte här hur många som spelar tv-spel.
      Men iallafall så är granturismo de bästa bilspelen man kan spela.
      Nu ska de släppa granturismo 5 med många många bilar. Närmre 1000st.

      http://www.zerotohundred.com/newforums/automotive-news/181936-ps3s-gran-turismo-5-complete-list-of-cars.html

      bla

      Saab 94 [Sonett] ‘56
      Saab Sonett II ‘67
      Saab Sonett III ‘74
      Saab EV1 ‘85
      Saab 95 V4 ‘75
      Saab 99 EMS Epic Rally Car ‘76
      Saab 99 Turbo ‘77
      Saab 900 i ‘86
      Saab 900 S Turbo ‘88
      Saab 900 Carlsson ‘92

      och många fler.
      släpps i november.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.