USA front
- Detta ämne har 8 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast 2010-10-16 08:57 av
Lollo.
-
FörfattareInlägg
-
Min erfarenhet är att de nya i plast har sämre passform än de gamla. Med plast menar jag lykthållaren som inte har fästhålen riktigt där vi vill att dem ska sitta. Sen är det så också ,har jag märkt, att bara för att det är en 7tums lampa så passar den inte alltid. Där är en massa olika typer av utformning av lamphusen som gör att vissa har större yttermått än andra.
Mvh
CCH
vi kanske ska förtydliga ämnet lite. Vanliga standard insatser typ 7″ har aldrig suttit i nån Golf, däremot kan man väl använda Golfens kompletta insatser som säljs med fästplatta och allt om man saknar saab´s USA ljus helt. Då skruvar man väl fast dessa insatser kompletta men det innebär inte att lösa insatser passar.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
