56 minuter 9000 nörderi

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / 56 minuter 9000 nörderi

  • Författare
    Inlägg
    • februari 4, 2015 kl. 18:14 #23433

      https://www.youtube.com/watch?v=ewTQFdOCNsI

        februari 4, 2015 kl. 20:22 #201527

        Det var roligt, mera filmer om 9000. Jag undrar om det finns en gammal bild på en mulvad 9000 i form av en 900. Den bilen hade väl en tjej namn. Och står på museet har jag för mig.
        Lite märkvärdig att kvalitet betonades som väldigt viktigt men som visade sig att framförallt kvalitet var väldigt dåligt så synd. Det är så få 85 or kvar. Jag har iofs 2 stck en från mars 85 och en från april 85 både rosa quartz.

          februari 21, 2015 kl. 11:41 #201898

          Kvaliten på Saab 9000 är väl rätt bra med tanke på hur gammal bil det är… OM man inte tänker på hur dåligt rostskydd de hade, där föll det ganska hårt.

            juni 27, 2015 kl. 23:24 #376164

            Den är på tyska !?

            99 -77 luftfjädring och förgasare
            900i 8v -88 finbil
            9000 2.0t -98 trimmad bruksbil

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.