Bakrutan 1/2011

Forum / Övrigt / Off Topic / Bakrutan 1/2011

  • Författare
    Inlägg
    • mars 1, 2011 kl. 09:27 #23631

      Tack ”tidningsgubbar” för ännu ett fint nummer av Bakrutan! :thumbup:

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

        mars 1, 2011 kl. 09:56 #169857

        Instämmer helt, detta är en kvalitetstidning. Enbart 4 nr per år av denna tidning är värt medlemsavgiften.

          mars 1, 2011 kl. 10:03 #169858

          Kan bara hålla med bra läsning :thumbup:
          Fick min igår.

          Mvh Nisse

            mars 1, 2011 kl. 10:06 #169859

            Jag gillade Cab Manges reportage. Bra gjort ifrån en som enligt egen utsago inte kan skriva. Nu ser jag fram emot resterande berättelser ifrån hans bilhämtningar.Bra jobbat Mange!!

            Ulf G Anderssons Sport reportage var också Mkt trevlig läsning. Sedan så hann jag bara med ledaren samt stadgeändringarna.
            Så det blir mer läsning ikväll.

            /Fredrik

              mars 1, 2011 kl. 10:07 #169860

              På tal om medlemsavgift. Slarva inte bort medlemskortet som levererades i påsen tillsammans med tidningen.

              /B

              bengt@akesson-motorsport.se

                mars 1, 2011 kl. 11:21 #169866
                Bengt Akesson wrote:
                På tal om medlemsavgift. Slarva inte bort medlemskortet som levererades i påsen tillsammans med tidningen.

                /B

                …såg det i sista stund innan plasten åkte i återvinningen 🙂

                  mars 1, 2011 kl. 11:48 #169869

                  Instämmer. Det är en höjdpunkt när den dyker upp.
                  Ser medlemsavgiften som en prenumeration på bakrutan.
                  Resten är bara bonus..

                  Mvh Johan.

                    mars 27, 2011 kl. 22:18 #171072

                    Hej på er alla och tackar för berömmet!

                    Utan ERA förnämliga bidrag så går det dock inte att få till något så vi ska inte ta till oss allt själva på red.

                    Glöm inte nästa Rutas deadline den 17 April och skicka hellre lite än inget alls!

                    MVH

                      mars 28, 2011 kl. 12:48 #171076

                      Hei
                      Hvor henvender man seg når man ikke har motagit nr 4/2010 og 1/2011?
                      Begynner å bli bekymret om man er ekskludert fra leserkretsen 🙂

                        mars 28, 2011 kl. 13:19 #171077

                        Kolla med David på medlem@saabklubben.com

                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.