Bakrutan 1/2011
- Detta ämne har 9 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2011-03-28 13:19 av
phermansson.
-
FörfattareInlägg
-
mars 1, 2011 kl. 09:27 #23631Tack ”tidningsgubbar” för ännu ett fint nummer av Bakrutan! :thumbup:
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Jag gillade Cab Manges reportage. Bra gjort ifrån en som enligt egen utsago inte kan skriva. Nu ser jag fram emot resterande berättelser ifrån hans bilhämtningar.Bra jobbat Mange!!
Ulf G Anderssons Sport reportage var också Mkt trevlig läsning. Sedan så hann jag bara med ledaren samt stadgeändringarna.
Så det blir mer läsning ikväll./Fredrik
mars 1, 2011 kl. 10:07 #169860På tal om medlemsavgift. Slarva inte bort medlemskortet som levererades i påsen tillsammans med tidningen.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
