min tankmätare går uppochner :)
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2014-09-22 09:21 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / min tankmätare går uppochner :)
Hej
Lite fler frågor. Gissar det är ett jord fel och frågan är vart intrument panelen sitter jordad någon stans. Min bensin mätare lever ibland sitt eget liv tyvärr men ser ut att vara jord fel eftersom ibland följer den blinkers 🙂
Så frågan är vart sitter dessa jordade någon som vet ?!
Saab 900i 1985 utan kat.
/T
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem