min tankmätare går uppochner :)

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / min tankmätare går uppochner :)

  • Författare
    Inlägg
    • september 22, 2014 kl. 09:21 #23938

      Hej

      Lite fler frågor. Gissar det är ett jord fel och frågan är vart intrument panelen sitter jordad någon stans. Min bensin mätare lever ibland sitt eget liv tyvärr men ser ut att vara jord fel eftersom ibland följer den blinkers 🙂
      Så frågan är vart sitter dessa jordade någon som vet ?!
      Saab 900i 1985 utan kat.
      /T

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.