Smidda Mahlekolvar Forum / Övrigt / SSR / Smidda Mahlekolvar Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2014-04-14 12:36 av Lollo. Författare Inlägg roger april 13, 2014 kl. 15:48 #24373 Tjena.. Smidda Mahle högkompskolvar, färgmärkta på insidan med blå eller röd färg, vad står det för? Mvh Roger Settings Lollo april 14, 2014 kl. 12:36 #174726 Kan det vara som på TT, toleransen på kolvbulten?? Settings Författare Inlägg Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in