Lister på hjulbuer.
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2015-08-03 07:30 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Lister på hjulbuer.
Heisann. Jeg har revet av de svarte listene på hjulbuene fordi de var ødelagt.
Jeg skal fikse hjulbuene i sommer og lurte på om noen vet hvor man får tak i nye lister?
Eventuelt hva det heter på svensk så jeg kan søke. En saabforhandler i Norge ville ha
400kr per stykk, noe som jeg syns var litt dyrt.
mvh Håkon
Heisann.
Jeg har fikset hjulbuene mine nå og fått kjøpt meg lister i Saab klubbens shop.
Jeg har hørt at det var en spesiell type fett en skulle bruke under listene.
Vet noen hvilken type fett, eller kan anbefale en?
Vedlikeholdsmessig: er listene noe man tar av en gang i året for å smøre et nytt fettlag under?
Mvh Håkon
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem