Lister på hjulbuer.

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Lister på hjulbuer.

  • Författare
    Inlägg
    • juni 1, 2015 kl. 10:02 #374816

      Heisann. Jeg har revet av de svarte listene på hjulbuene fordi de var ødelagt.
      Jeg skal fikse hjulbuene i sommer og lurte på om noen vet hvor man får tak i nye lister?
      Eventuelt hva det heter på svensk så jeg kan søke. En saabforhandler i Norge ville ha
      400kr per stykk, noe som jeg syns var litt dyrt.

      mvh Håkon

          juni 2, 2015 kl. 21:49 #374906

          Husk at det kommer frakt, mva og gjerne et fortollingsgebyr på de prisene så. Ikke sikkert det blir så mye billigere likevel……

            juni 3, 2015 kl. 13:34 #374945

            Tusen takk!
            Ja jeg skal en tur til sverige i sommer så da kan jeg hente de da samtidig.

            Mvh Håkon

              augusti 3, 2015 kl. 07:30 #377561

              Heisann.
              Jeg har fikset hjulbuene mine nå og fått kjøpt meg lister i Saab klubbens shop.
              Jeg har hørt at det var en spesiell type fett en skulle bruke under listene.
              Vet noen hvilken type fett, eller kan anbefale en?
              Vedlikeholdsmessig: er listene noe man tar av en gang i året for å smøre et nytt fettlag under?

              Mvh Håkon

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.