Månadsmöte Bialitt 12 maj – nu med bilder!
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2011-05-12 19:49 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Lokalsektioner / Saab Skånia / Månadsmöte Bialitt 12 maj – nu med bilder!


Då har vi avverkat maj månads möte på Bialitt. Vädret var skapligt så det fanns en del entusiastfordon på plats.
Vi pratade lite om kommande arrangemang,snackade Saab och tittade på resultaten av putsandet i vinter.
Nu laddar vi för vår marknad i Saxtorp 28 maj!
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Kommer!
Hur hittar jag övriga kommande träffar här nere i Syd i det nya forumet Bengt?
@Sten-Arvid Larsson wrote:
Kommer!
Hur hittar jag övriga kommande träffar här nere i Syd i det nya forumet Bengt?
Aktuellaste listan finns på vår hemsida http://skane.saabklubben.nu/traffar.html
Det finns även ”Träffar” som ligger högst upp på detta forum.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem