Månadsmöte Bialitt 12 maj – nu med bilder!

Forum / Lokalsektioner / Saab Skånia / Månadsmöte Bialitt 12 maj – nu med bilder!

  • Författare
    Inlägg
    • maj 9, 2011 kl. 12:07 #3927

      Då har vi avverkat maj månads möte på Bialitt. Vädret var skapligt så det fanns en del entusiastfordon på plats.
      Vi pratade lite om kommande arrangemang,snackade Saab och tittade på resultaten av putsandet i vinter.

      Nu laddar vi för vår marknad i Saxtorp 28 maj!

      Några bilder hittar du här!

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

        maj 11, 2011 kl. 14:42 #27592

        Kommer!
        Hur hittar jag övriga kommande träffar här nere i Syd i det nya forumet Bengt?

          maj 12, 2011 kl. 19:49 #27651

          @Sten-Arvid Larsson wrote:

          Kommer!
          Hur hittar jag övriga kommande träffar här nere i Syd i det nya forumet Bengt?

          Aktuellaste listan finns på vår hemsida http://skane.saabklubben.nu/traffar.html

          Det finns även ”Träffar” som ligger högst upp på detta forum.

          /B

          bengt@akesson-motorsport.se

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.