Saab 99 Turbo Rally 1980 "Publimmo VENERE"

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 99 Turbo Rally 1980 "Publimmo VENERE"

  • Författare
    Inlägg
    • maj 15, 2011 kl. 19:58 #4012

      Replika på den blå Saab som var den sista Saab som Stig B tävlade med i Svenska Rallyt 1981.

      Skall se ut så här om några veckor!!

        maj 15, 2011 kl. 20:06 #27778

        Ser bra ut Jörgen,gillar den blå färgen ! Lycka till!

          maj 30, 2011 kl. 20:29 #28374

          du får sätta tank locket på rätt plats som den riktiga rally bilen har.
          du har väl inte tänkt sätta på de där minilite fälgarna på bilen?
          jag tror inte de kommer se så värst snygga ut kanske med en annan lack.
          mvh niklas

            maj 30, 2011 kl. 20:43 #28375

            Ser bra ut det där! Håller med om färgen, ser jättebra ut! Jag tycker Minilite fälgarna blev bra med den lacken. De ser ju ut som de på bilden väll?

              juni 6, 2011 kl. 16:23 #28547

              Motorn i!
              Bilen på golvet bromsar monterade

              Väntar på skärmbreddare och dekaler kanske premiärtur till nästa helg!

              Tanklocket kommer inte flyttas som vi gjort på alla andra bilar. Men den röda som kommer i veckan har det men den har givetvis bur och allt!

                juni 8, 2011 kl. 09:07 #28611

                Då fick vi dekalerna från Abshot Signs i England….

                Se bilderna här http://www.garaget.org/?car=216646

                  juni 8, 2011 kl. 13:57 #28625

                  Aj, ingen av bildlänkarna verkar fungera…

                    oktober 13, 2013 kl. 20:15 #58502

                    Det är otroligt trist och enerverande med alla bildlänkar som kraschat!!! :ID

                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.