Saab 99 Turbo Rally 1980 "Publimmo VENERE"
- Detta ämne har 7 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2013-10-13 20:15 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 99 Turbo Rally 1980 "Publimmo VENERE"
Ser bra ut det där! Håller med om färgen, ser jättebra ut! Jag tycker Minilite fälgarna blev bra med den lacken. De ser ju ut som de på bilden väll?
Då fick vi dekalerna från Abshot Signs i England….
Se bilderna här http://www.garaget.org/?car=216646
Det är otroligt trist och enerverande med alla bildlänkar som kraschat!!! :ID
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem