Läckage från automatlådan
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2017-09-18 21:22 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Läckage från automatlådan
Hej!
Har ett läckage från slutväxeln på automatlådan på en og900. Det läcker enbart när bilen rullar och då ca 0,5 dl/mil. Vad är vanligen orsaken till detta läckage? Bilar har rullat få mil.
Tack för svar på förhand!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem