Läckage från automatlådan

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Läckage från automatlådan

  • Författare
    Inlägg
    • september 18, 2017 kl. 21:22 #435071

      Hej!

      Har ett läckage från slutväxeln på automatlådan på en og900. Det läcker enbart när bilen rullar och då ca 0,5 dl/mil. Vad är vanligen orsaken till detta läckage? Bilar har rullat få mil.

      Tack för svar på förhand!

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.