Saab 900 GLs aut. -79 i delar

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Saab 900 GLs aut. -79 i delar

  • Författare
    Inlägg
    • april 30, 2019 kl. 15:35 #458687

      Hej!

      Jag skruvar ner en 900 GLs -79. En del saker är redan tagna så som förgasare, styrväxel och en del lister.

      Bilen finns i norra Uppland. Hör av dig om du är intresserad av någon del.

      Med vänlig hälsning

      Martin 0702574741

      IMG_5083

      IMG_5084

      IMG_5087

      IMG_5108

        maj 7, 2019 kl. 09:40 #458876

        Nu är motorhuv och bagagerumsinredning är sålda. Resten finns kvar 🙂

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.