Saabar till Biltemas invigning i Ludvika

Forum / Lokalsektioner / Dalasektionen / Saabar till Biltemas invigning i Ludvika

  • Detta ämne är tomt.
  • Författare
    Inlägg
    • maj 2, 2022 kl. 19:36 #493669

      Hej!

      Vi har genom värt samarbete med Biltema fått en förfrågan om att delta med våra bilar i samband med invigningen av Biltema i Ludvika torsdagen den 12/5 07:00.

      Vill du vara med så hör av dig!

      Mvh

      Mathias

        maj 2, 2022 kl. 21:44 #493673

        Synd att det ä för långt bort som vanligt

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.