Snygga till säkerhetsbälteslås/stopp?

Forum / Övrigt / Allmänt / Snygga till säkerhetsbälteslås/stopp?

  • Författare
    Inlägg
    • november 24, 2011 kl. 20:23 #5025

      Hej!

      Någon som har några tips på hur man kan fräsha den röda knappen på säkerhetsbälteslåset? Min bil kan ju inte vara den enda med ledsna rosa knappar?

        november 25, 2011 kl. 18:16 #35384

        Det kan jag göra. 🙂

        Mvh uffe

          november 25, 2011 kl. 21:25 #35398

          Det är bara att våtslipa bort den ”döda” plasten och polera den med autosol. så har jag gjort och det blev bra. Om det är en gammal 900 du har så går det även att sprätta lös den röda plasten så man kan jobba med den lös.
          Kanske går att pilla lös den på alla. det kan jag inte svara på.
          Dock om den är allt för torr i plasten så kan det hända att texten på den försvinner men den blir röd och fin iallafall.

          Faktiskt så kan man ha för många saabar. Det är sanning det 🙂

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.