XWD diffpump
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2025-05-09 12:35 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG9-5 / XWD diffpump
Hej
Finns ju lite eftermarknads alternativ till original pumpen. Någon som vet vilka som tillverkar dessa är och om dessa är förbättrade på något vs originalet?
Hej. Den senaste uppgiften om antal NG9-5 som jag har sett är mindre än 1700 st bilar i landet varav drygt 400 st XWD och alla ägare till fyrhjulsdrivna bilar är ju inte aktiva i Saabklubben. Risken är alltså att det inte är så många som har erfarenhet av problem med diffpump. Är inte original diffpump bra? Berätta gärna hur du löste det så att den här tråden kan hjälpa andra i framtiden. Mvh Bengt
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem