Programmera larmstyrenheten ng900 -98
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2025-08-13 21:21 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / Programmera larmstyrenheten ng900 -98
Får inte upp någon kontakt med styrdon för larmet med Tech2 ?
Är det inte möjligt att kontrollera och programmera den med Tech2 utan måste man använda ISAT ?
Svarar mig själv med en fråga, finns det någon i närheten av Borås som kan låna ut en ISAT eller funderar på att sälja en.
/Robert
Jag ska kolla om jag får låna Tech2 igen, behöver få kontrollerat centrallåset med.
/Robert
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem