Programmera larmstyrenheten ng900 -98

Forum / Modellspecifika forum / NG900/OG9-3 / Programmera larmstyrenheten ng900 -98

  • Författare
    Inlägg
    • juli 4, 2025 kl. 20:26 #522327

      Får inte upp någon kontakt med styrdon för larmet med Tech2 ?

      Är det inte möjligt att kontrollera och programmera den med Tech2 utan måste man använda ISAT ?

        juli 5, 2025 kl. 00:29 #522328

        Svarar mig själv med en fråga, finns det någon i närheten av Borås som kan låna ut en ISAT eller funderar på att sälja en.

         

        /Robert

          augusti 10, 2025 kl. 18:55 #522919

          Tech2 fungerar utmärkt för larmet på ng900 -98. Felet ligger någon annanstans. Kanske är larmstyrdonet defekt eller så har du kanske ett backat stift någonstans. Får du kommunikation med något annat styrdon?

            augusti 10, 2025 kl. 19:00 #522921

            Jag ska kolla om jag får låna Tech2 igen, behöver få kontrollerat centrallåset med.

            /Robert

              augusti 13, 2025 kl. 21:21 #522967

              Vad är det du har tänkt programmera? Du behöver även larma av för att kommunikationen ska fungera.

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.