Oljekylare/växellåda Saab 99?

Forum / Sälj/Köp / Delar, köpes och efterlyses / Oljekylare/växellåda Saab 99?

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 1, 2025 kl. 12:24 #522781

      IMG_7638
      Är det någon som vet till vilken Saab denna kylare fanns.

      Enligt uppgift ska den vara ett extra tillbehör till Saab 99.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.