9000 2,3 -94 dör på tomgång.
- Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2012-10-24 10:54 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 9000 / 9000 2,3 -94 dör på tomgång.
Har nyss börjat, lagom kul i stadstrafik.
Tändkassett?
Andra förslag?
Tjyvluft via slangspricka kring insuget fick jag i förslag om inte hastighetsmätaren jävlades, (hastighetsmätaren satt ihop med motorstyrning på nåt vis.)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem