9000 2,3 -94 dör på tomgång.

Forum / Modellspecifika forum / 9000 / 9000 2,3 -94 dör på tomgång.

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 24, 2012 kl. 10:15 #5650

      Har nyss börjat, lagom kul i stadstrafik.
      Tändkassett?
      Andra förslag?

        oktober 24, 2012 kl. 10:54 #48862

        Tjyvluft via slangspricka kring insuget fick jag i förslag om inte hastighetsmätaren jävlades, (hastighetsmätaren satt ihop med motorstyrning på nåt vis.)

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.