kopplingen mellan växelstången o växellådan
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2013-06-15 06:15 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / kopplingen mellan växelstången o växellådan
HEJ
är det någon som känner till vilket håll den skall vara på det finn ju tag i ena änden av den Skall den änden vara mot lådan eller stången
Jag har problem med att 2an växel vill åka ur Det är en Rallylåda 6:35 med spärr Jag håller på o byter växelspaken o stången så får Vi se
Lådan är ny renoverad så Jag hoppas den är OK
Hälsningar Bengt
Den kan monteres begge veier. Minnes ikke i farten hvilket som er korrekt vei.
Been a Saab owner since 1987.
I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.
1960 93F
1967 96 Monte Carlo 850
1975 96 V4
1989 900i 8V 5 dørs
1992 900S 5 dørs
2008 9-3 SC Aero ttid
2009 9-3 SC tid
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem