kopplingen mellan växelstången o växellådan

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / kopplingen mellan växelstången o växellådan

  • Författare
    Inlägg
    • juni 14, 2013 kl. 20:48 #6814

      HEJ

      är det någon som känner till vilket håll den skall vara på det finn ju tag i ena änden av den Skall den änden vara mot lådan eller stången
      Jag har problem med att 2an växel vill åka ur Det är en Rallylåda 6:35 med spärr Jag håller på o byter växelspaken o stången så får Vi se
      Lådan är ny renoverad så Jag hoppas den är OK

      Hälsningar Bengt

        juni 15, 2013 kl. 06:15 #56654

        Den kan monteres begge veier. Minnes ikke i farten hvilket som er korrekt vei.

        Been a Saab owner since 1987.
        I have owned at least 50 Saabs, mainly older Saabs.

        1960 93F
        1967 96 Monte Carlo 850
        1975 96 V4
        1989 900i 8V 5 dørs
        1992 900S 5 dørs
        2008 9-3 SC Aero ttid
        2009 9-3 SC tid

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.