Fredagsrallysprint i Tomelilla
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2013-07-13 09:32 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Biltävlingar brukar ju genomföras på helgerna men i går fredag genomfördes en rallysprint ingående i DM och en del cuper på rallycrossbanan i Tomelilla. Var dit en sväng och tog lite bilder. Jo Saab var representerad med en grupp E 99a.

/B
bengt@akesson-motorsport.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem