Fredagsrallysprint i Tomelilla

Forum / Övrigt / SSR / Fredagsrallysprint i Tomelilla

  • Författare
    Inlägg
    • juli 13, 2013 kl. 09:32 #6880

      Biltävlingar brukar ju genomföras på helgerna men i går fredag genomfördes en rallysprint ingående i DM och en del cuper på rallycrossbanan i Tomelilla. Var dit en sväng och tog lite bilder. Jo Saab var representerad med en grupp E 99a.

      Bilder hittar du här!

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.