Bromsar krånglar 96 -70
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2013-01-10 09:46 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Bromsar krånglar 96 -70
Tjenare! Jag ska försöka hålla mig kort och koncist.
Vänster fram, skivbroms.
När jag bromsar så ligger bromsarna på ett tag efteråt och släpper efterhand. Så säg att jag bromsar lite för mycket på halt underlag så ligger vänster fram på trots att jag släpper vilket gör att jag får sladd.
Det här fenomenet förekommer både i början och efter ett tags körning och blir inte bättre när bromsarna är uppvärmda.
Det började för 1-2 veckor sedan. Har inte kört mycket med Saaben då jag har haft jobb-bilen hemma.
Har ni någon idé?
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem