Var på järnaffär’n idag…

Forum / Övrigt / Allmänt / Var på järnaffär’n idag…

  • Författare
    Inlägg
    • januari 18, 2013 kl. 16:39 #7049

      …och vad ligger där, en hel binge full?? Spännband med rätt text!! Har ägaren varit och fyndat på konkursauktion, tro?

      96 V4 1975 ”Bollen”

        januari 18, 2013 kl. 17:32 #51328

        Ohoo! Tufft!

          januari 19, 2013 kl. 11:34 #51337

          Var du på Jordnära? De där banden har legat där i nåt år. Har för mig att jag har sett band som det stod Nissan på också.

            januari 19, 2013 kl. 13:09 #51341

            Jajemen! :CH Har inte sett dem förut, men nu håller de ju på och bygger om. Intressant om Nissanbanden tog slut före Saabdito… 🙄

            96 V4 1975 ”Bollen”

              januari 19, 2013 kl. 15:50 #51344

              Med den ordning som råder där så kan ju Nissanbanden ligga i en helt annan del av affären. Man vet aldrig var man hittar grejer på det stället! 😉

                januari 19, 2013 kl. 16:49 #51348

                Hur mycket kostade dom och hur långa är dom? Ser ut som något som vore lite småroligt att ha. 😀

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.