Var på järnaffär’n idag…
- Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2013-01-19 16:49 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
…och vad ligger där, en hel binge full?? Spännband med rätt text!! Har ägaren varit och fyndat på konkursauktion, tro?

96 V4 1975 ”Bollen”
Var du på Jordnära? De där banden har legat där i nåt år. Har för mig att jag har sett band som det stod Nissan på också.
Jajemen! :CH Har inte sett dem förut, men nu håller de ju på och bygger om. Intressant om Nissanbanden tog slut före Saabdito… 🙄
96 V4 1975 ”Bollen”
Med den ordning som råder där så kan ju Nissanbanden ligga i en helt annan del av affären. Man vet aldrig var man hittar grejer på det stället! 😉
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem