kolvar

  • Författare
    Inlägg
    • april 30, 2013 kl. 11:27 #7205

      Hej,är det någon som har 3st b kolvar till tvåtaktaren :wrench

      Mvh Mats

        april 30, 2013 kl. 13:53 #55169

        Vilken motor? Vilken borr?

          april 30, 2013 kl. 20:22 #55178

          Varför inte annvända dina gammla kolvar Mats, dom funkade ju.

            maj 2, 2013 kl. 12:35 #55219

            ja du kälkan,tänkte snygga till garnityret lite,kan ju inte köra med det längre har börjat slamra.
            Dicst,b ( står stansat på kolven) kolv bör ligga på 69,9?? b cyl ligger väl på 70 styvt.Har du några hör av dej./Mats

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.