25 % på allt hos Mekonomen i dag och morgon!

Forum / Övrigt / Allmänt / 25 % på allt hos Mekonomen i dag och morgon!

  • Författare
    Inlägg
    • april 27, 2013 kl. 09:47 #7465

      Mekonomen firar 40 år och nu i helgen och kör extra öppet samt har extra rabat . Jag brukar inte köpa där så ofta men när dom har 25 % så blir vissa delar jätte billigare . Jag köper SAAB orginal tändkasset röd som svart där . Normalt har man 5% på orginal delar där !
      Köper även luftmassemätare till 9/3 9/5 T7 även SAAB orginal . Har dom inte delen hemma så betala den i dag eller imorgon (spara kvittot) . Så hämtar man den en annan dag ,nekar dom till det klaga på dom och det brukar lösa sig .Dom har även kopplingsröret till 9000 90-98 (det som går från huvudkopplingscylindern till röret till växellådan (detta röret som slangen sitter på) ) Detta även SAAB orginal . Ett litet tips bara . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.