Saabmarknad på Öland
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2002-05-08 15:17 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saabmarknad på Öland
Hallå alla Saabfantaster!
Ni har väl inte missat att det är stor Saabmarknad på Öland, lördag 11 maj.
Gå in på Saabklubbens träffsidan och läs mer.
Hälsningar Gerda, Klubbmästare
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem