Saabmarknad på Öland

  • Författare
    Inlägg
    • maj 3, 2002 kl. 21:58 #8529

      Hallå alla Saabfantaster!

      Ni har väl inte missat att det är stor Saabmarknad på Öland, lördag 11 maj.
      Gå in på Saabklubbens träffsidan och läs mer.

      Hälsningar Gerda, Klubbmästare

        maj 8, 2002 kl. 15:17 #63791

        Flyttar upp annonsen så ingen missar!

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.