Backspeglar Sonett II

Forum / Modellspecifika forum / Sonett / Backspeglar Sonett II

  • Författare
    Inlägg
    • maj 28, 2002 kl. 09:13 #8619

      Hej!

      Jag har sett några Sonett II som har backspeglarna långt fram på flyglarna. Är detta bara något ”hemmabygge” eller fanns det vissa bilar som hade denna placering från början?

        maj 28, 2002 kl. 21:05 #64336

        I förrgår (tror jag det var) så såg jag en V4 Super (vid kollonilotterna i Lill-Jansskogen tro? Minnet sviker), gul med stora kromade backspeglar på framskärmarna. Säga vad man vill om tilltaget men det såg lite nobelt ut.

        Någon här som är ansvarig?

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.