Minst 26 anmälda till SAABdraget
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-07-27 17:28 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Minst 26 anmälda till SAABdraget
Hej Nu är vi 26 bilar anmälda med fler på ingående.
Jag faxade just in anmälan för en vän och hans otrimmade 66:a så nu får vi tider även på den modellen.
Glöm ej att anmälningstiden går ut den 31/7 och att anmälningsavgiften på 300 kr måste inbetalas till SMK Trollhättans postgiro
34 00 75-1 (glöm inte ditt namn på inbetalningsavin).
Patrik som håller i anmälningarna är dock såpass flexibel så att om ni hör av er till honom på 0705956360 innan fredag klockan 19.00 så får han med er på anmälningslistorna och ni kan ta med 300 kronor i handen på söndag.
För er som dyker upp på tävlingsdagen och efteranmäler er är dock kostnaden 450 kronor.
Kolla på
för mer info.
Jag har börjat få in intresseanmälningar till bromsdagen hos SQR i Sollebrun lördagen den 3:e.
Dessutom vill jag gärna meddela SAAB Museét hur många som kommer dit på lördag kväll för samkväm och filmvisning, så skicka mig gärna ett mail eller ring om ni kommer och om ni har med er någon vän.
Ni når mig på
niklas.enander@husqvarna.se
eller ring 070-7334878 för info & anmälan till bromsningen & samkväm
MVH XP-Niklas
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem