Ett Stort Tack!

Forum / Övrigt / Off Topic / Ett Stort Tack!

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 26, 2002 kl. 09:22 #8792

      Vill jag tillägna Hasse/Jonas, Stefan & Per som välvilligt lånade ut sina bilar till mig under lekdagen på Midlanda Racway när GT:n behagade strula!

      Nej den rasade inte!!!! Men jag fick problem med tanken då den sög tjuvluft inne i tanken!?!
      Detta gav resultatet att den inte gick längre en 500m med P II:an & C:a 800M med Std förgasaren!

      Irriterande men sant!!!!!

      Som sagt ett stort tack till er!!!!!

      /Fredrik

        augusti 27, 2002 kl. 07:44 #65143

        Nu blev det skäll igen!!!!

        Gerda ska förstås också ha ett stort tack eftersomn hon stod ut med mig under min tokmecknings period med GT:n 1månad tog det att få den nästan helt färdig ifrån 0!!

        Dessutom så ska Håkan Näslund ifrån Ö-vik ha ett stort tack! för den hjälp han gav mig på plats i Midlanda!

        Har jag nu glömt att tacka någon så gör jag det här & nu!

        Tack alla som stod ut, hjälpte till Osv.

        /Fredrik

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.