Ett Stort Tack!
- Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-08-27 07:44 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Vill jag tillägna Hasse/Jonas, Stefan & Per som välvilligt lånade ut sina bilar till mig under lekdagen på Midlanda Racway när GT:n behagade strula!
Nej den rasade inte!!!! Men jag fick problem med tanken då den sög tjuvluft inne i tanken!?!
Detta gav resultatet att den inte gick längre en 500m med P II:an & C:a 800M med Std förgasaren!
Irriterande men sant!!!!!
Som sagt ett stort tack till er!!!!!
/Fredrik
Nu blev det skäll igen!!!!
Gerda ska förstås också ha ett stort tack eftersomn hon stod ut med mig under min tokmecknings period med GT:n 1månad tog det att få den nästan helt färdig ifrån 0!!
Dessutom så ska Håkan Näslund ifrån Ö-vik ha ett stort tack! för den hjälp han gav mig på plats i Midlanda!
Har jag nu glömt att tacka någon så gör jag det här & nu!
Tack alla som stod ut, hjälpte till Osv.
/Fredrik
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem