Skogsberg! Forum / Övrigt / Off Topic / Skogsberg! Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2002-09-20 20:23 av mikael skogsberg. Författare Inlägg berth september 20, 2002 kl. 09:48 #8866 Jodå visst har jag kört den, men inte på vägen och bara på ettan…. men modellen är fin, vackrare bil får man leta efter Settings mikael skogsberg september 20, 2002 kl. 20:23 #65551 Då får du trimma lite då Settings Författare Inlägg Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in